Stiiliraamat, brändiraamat, brändi visuaalne stiil, stiilijuhis, visuaalne identiteet, CVI on fail või prinditud raamat, mis sätestab organisatsiooni visuaalse väljanägemise erinevates materjalides. Tegemist on stiilijuhisega, mis näitab ära, kuidas erinevaid elemente võib kasutada ja milline on üldine meeleolu. Stiiliraamatu koostamine on mahukas protsess, mis ei kätke endas ainult logo ja värvide valimist. Logo ei ole bränding ega identiteet. Ta on üks võtmeelement selles.

Millest koosneb STIILIRAAMAT?
1️⃣Logo ja tema kasutus (logoraamat on osa CVI-st!)
2️⃣Värvipalett
3️⃣Tüpograafia ehk fondid
4️⃣Disainisüsteem ehk graafilised elemendid, mustrid, mis sobivad erinevates kohtades kasutamiseks.
5️⃣Pildikeel. Milliseid fotosid kasutatakse, töötlusaste jne.
6️⃣Üldine toon (näidistekstid, rakendusnäited)

Stiili ja erinevate elementide loomine on pikk protsess, mille käigus tehakse mitmeid kooskõlastusringe kliendiga. Lõpuks, kui stiil on välja töötatud, pannakse kokku stiiliraamat ja brändi näo loomise vastutus läheb kliendile ehk siis oluline on järgida juhtnööre järjepidevalt. Kui seda tehakse harva või valitud hetkedel, siis ei teki brändile kindlat nägu ja eelneva töö mõte kaob.

Kui klient tellib esialgu logo ja mitte kogu paketi, siis lähtume ka juba logo kujundades sellest, et kuidas annaks sinna ümber hiljem visuaali luua.

LOE LISAKS: Milline on õige aeg alustada logo ja visuaalse identiteedi kujundamist?

Visuaalset identiteeti puudutavatele päringutele ja küsimustele saab vastused kirjutades: katlin@soniik.ee. Esialgne konsultatsioon on tasuta!